sâmbătă, 26 ianuarie 2013

comanda Dus bucal cu posta romana

Buna ziua

Am facut o comanda acum trei zile pentru dusul bucal si nu am primit nici un raspuns . Vreau sa stiu daca onorati comanda sau nu.
Adela G....


Buna ziua
Mai intai doresc sa stiu daca ati vorbil la telefon (0744827881) cu cineva si v-a preluat comanda sau ati dat comanda pe email la deniplant@gmail.com



Buna

Am facut comanda pe internet la adresa deniplant@gmail.ro si nu am primit nici un raspuns

Adela G......


Buna seara
Am verificat si din ce mi-ati scris ati trimis comanda gresit la adresa deniplant@gmail.ro in loc de deniplant@gmail.com , Inca nu exista adresa de email cu gmail.ro ci numai cu gmail.com
Va rog sa repetati comanda la deniplant@gmail.com  sau la tel 0744827881 si maxim a doua zi va pleca pachetul catre dumneavoastra.

Buna

Doresc sa primesc dusul bucal prin posta romana pe adresa :
Adela G.......
Sos Ale..... nr 15 loc Oltenita , tel 074................
Multumesc


Buna ziua
Ok am prtimit acum comanda si cum am precizat anterior pachetul va pleca de la noi in cursul zilei de maine cu posta romana si plata ramburs.


 




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu