marți, 19 februarie 2013

dus bucal pentru fiul meu in varsta de 7 ani.

Buna, Vreau si eu un dus bucal pentru fiul meu in varsta de 7 ani. I-am pus un aparat dentar pe care trebuie sa-l tina se pare mai bine de un an .Am citit pe site ca dusul bucal este eficient in curatirea aparatelor dentare.
Multumesc
Adelina V....


Buna ziua
Da foarte multi copii care au instalate astfel de aparate dentare pentru indreptarea danturii, folosesc pe langa periuta de dinti si dusul bucal dental spa.
Ne puteti trimite adresa unde doriti sa-l primiti pe email la deniplant@gmail.com sau la tel 0744827881


3 comentarii:

  1. Va recomand mai degraba sa va faceti un site in care sa promovati si sa includeti toate aceste informatii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc pentru sugestii.
    Problema este ca eu doar incerc sa promovez acest dus bucal mai mult pentru a-i face pe cititori sa inteleaga cat de important este sa previi problemele dentare , cat de important este sa mergi la medicul stomatolog cel putin o data la 6 luni, si sa asculti sfaturile lor.
    Din pacate la noi omul merge la stomatolog atunci cand nu mai poate suporta durerea. El nu constientizeaza ca atunci este deja prea tarziu pentru a preveni.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.medactiv.ro/dus_bucal/dus_bucal.htm
    http://www.medactiv.ro/dus_bucal/dus_bucal_galerie%20foto.htm

    RăspundețiȘtergere